onsdag 20 juni 2012

Sova sova

Så bröllopsövningen gick bra. Det var ju skönt iaf. En ganska trevlig dag överlag. Hjälpte till att städa huset och har gjort iordning lite till i mitt rum, bla. flyttat stereon och slängt gamla papper.. Jag sparar fortfarande på alldeles för mycket saker!
Hejjade på Sören också som kommer på tors :) Jag längtar verkligen! Jag har stora förhoppningar på midsommar iår. Jag hoppas bara att det inte regnar. 

Nu ska jag försöka gå och lägga mig, kommer säkert ta minst 30 min och förmodligen en timme, men så är det när man har sommarlov. Fast jag kanske inte får kalla det sommarlov längre. Jag undrar vad jag ska säga istället? Semester har jag ju inte eftersom jag inte ens börjat jobba än.. men ja... bra fråga! Det får vi fundera på! 
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar